Jumulici și revistele pentru femei

Da, ați citit bine. E vorba de revistele pentru femei. Cele destinate bărbaților sunt cumpărate din motive evidente: informare privind ultimele ceasuri apărute, ce gadget-uri faine au mai fost lansate, cum accesează o blondă voluptoasă niște fonduri europene, americane sau africane. Eventual în același timp. Botezatu cred că în special pentru accesarea de fonduri africane, aparent cele mai consistente, cumpără astfel de reviste. Dar să nu divagăm, deoarece Internetul este plin de materiale documentare și să revenim la revistele pentru femei.

Cred că undeva prin anii ’50, niște gigei frustrați că nu aveau parte, dar cu bani, au pus de o consiprație la nivel mondial. Gândiți-vă la niște tocilari cu rame groase de ochelari, virgini la 30 de ani, sau a căror consoartă, singura care s-a uitat la ei, avea 150 de kile sau o față care te făcea să ceri și pungă atunci când cumpărai prezervativele. Această conspirație presupune îndobitocirea femeii și transformarea ei într-o slavă sexuală a bărbatului, în mod benevol și voit. Practic, o îndoctrinare în masă a muieretului de pretutindeni.

Această idee mi-a răsărit în minte acum mai mulți ani când am pus mâna pe o revistă de acest gen. Ulterior, răsfoind din ce în ce mai multe reviste, a se vedea spre exemplu Avantaje, Unica, Cosmopolitan și cam oricare alta, am constatat că 90% din ele se preocupă de cum poate o femeie să satisfacă mai bine un bărbat. Mai corect spus, cum să îi placă să satisfacă mai bine un bărbat. Titluri de genul ”10 motive pentru sexul oral”, ”Plăcerile sexului anal” și alte asemenea mă duc cu gândul la toate puicuțele pierdute în lume doritoare de afirmare. Citind sfaturile imbecile din aceste reviste, nu numai că își înving reticențele inițiale, dar se conving singure că le și place. Un ropot de aplauze pentru gigeii frustrați menționați mai sus, vă rog. Fără ei, lumea ar fi fost mai anostă.

Evident, există și un cost al acestei îndobitociri a femeilor. Cost exprimat în noile tendințe în materie de pantofi, poșete și parfumuri.